Pozyskiwanie klientów i zwiększanie swoich możliwości sprzedażowych
- Opis
- Program
- Recenzje
Kurs jest skierowany do osób z branży transportowo-spedycyjnej, które chcą powiększyć swój portfel klientów i zmotywować siebie lub swój zespół do działania i zwiększania swoich mocy przerobowych.
Jeśli działasz tylko lub w dużej mierze na giełdach transportowych i chciałbyś spróbować zdobyć nowych klientów bezpośrednich – świetnie trafiłeś!
Jeśli posiadasz flotę pojazdów, którą prowadzi dla Ciebie firma spedycyjna i chciałbyś wziąć sprawy w swoje ręce – świetnie trafiłeś!
(dla takich osób polecam jednak najpierw kurs ,,Zawód Spedytor” aby poznać mechanizmy organizacji pracy i zrozumieć sposób właściwego działania)
W tym szkoleniu:
– pokażę Ci jak wyszukiwać firmy produkcyjne w Polsce lub za granicą
– dowiesz się w jaki sposób przeprowadzić rozmowę, aby nawiązać kontakt
– pokażę Ci jak negocjować ceny i terminy płatności w skuteczny sposób
– dowiesz się jak budować stałe relacje z klientami, abyś mógł utrzymać ich na dłużej
Oraz wiele innych cennych wskazówek które pozwolą Ci zarabiać więcej !
Tematy szkolenia:
1. Z jakimi firmami najlepiej współpracować
2. Jaką obrać strategie handlową dla swojej firmy
3. Źródła pozyskiwania klientów
4. Rozmowy z klientem – otwarcie, analiza potrzeb, zamknięcie
5. Perswazja – pomocne zwroty kluczowe
6. Negocjacje sprzedażowe
7. Zamykanie sprzedaży
8. CRM – Customer Relationship Managment – czyli budowanie i zarządzanie portfelem klientów
9. Jak motywować siebie i zespół do działania
10. Kluczowe kroki do sukcesu w sprzedaży usług spedycyjnych
11. Rodzaje aktywności sprzedażowych wpływających na pozyskiwanie i utrzymywanie ciągłości zleceń
12. KPI – Key Performance Indicators – czyli prowadzenie listy zadań pokazującej wskaźniki i rezultaty naszej pracy
Weź sprawy w swoje ręce i nie martw się więcej o niskie stawki z długim terminem płatności.
Albo zrobisz to TY! Albo Twoja konkurencja zrobi to za Ciebie…
Gwarantuję, że kwota wydana na to szkolenie zwróci się Tobie z nawiązką już w
pierwszym tygodniu aktywnego działania i stosowania się do moich wskazówek.
Wystawiamy fakturę !
Finansowanie szkolenia pracowników stanowi wydatek, od nabycia którego przedsiębiorcy przysługuje, w całości lub w części,
prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego.
-
11. Z jakimi firmami najlepiej współpracować
-
22. Jaką obrać strategie handlową dla swojej firmy
-
33. Zrodla pozyskiwania klientow
-
44. Rozmowy z klientem - Otwarcie, analiza potrzeb, zamknięcie
-
55. Perswazja - pomocne zwroty kluczowe
-
66. Negocjacje sprzedażowe
-
77. Zamykanie sprzedaży
-
88. CRM Customer Relationship Managment – czyli budowanie i zarządzanie portfelem klientów
-
99. Jak motywować siebie i zespół do działania
-
1010. Rodzaje aktywności sprzedażowych wpływających na pozyskiwanie i utrzymywanie ciągłości zleceń
-
1111. KPI Key Performance Indicators - czyli prowadzenie listy zadań pokazującej wskaźniki i rezultaty naszej pracy
Najnowsze komentarze